äsch...

...jag glömde ju naturligtvis kameran. Suck...
Men det man hade fått se var en hund, rottweiler, fyra stycken, en och en, fullt fokuserad på sin matte.

Jag är jätteimponerad!
Över hur dessa mattar dirigerade runt sina vovvar med små små tecken eller kommandon. Hur vovvarna som faktiskt är rätt rejäla jyckar, skuttade runt som små kaniner. De var så ivriga att jobba och så angelägna att vara matte till lags att de bokstavligen lättade från marken.

Min vovve ville vara med och leka men fick bara titta på. När hon insåg att jag hade godis, köttbullar, började hon trixa och hasa runt för att få godis så fort hon gjorde som jag sa. Inte dum så där inte...

Nu är jag laddad att börja träna själv och har beställt lite litteratur på nätet. Nästa steg är att få med vovven men det får visst vänta tills hon har vaknat. Just nu sover hon som en liten bebis.
Det var visst lite bra passivitetsträning ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0