rekommenderas

Just nu läser jag Självkänsla nu! av Mia Törnblom vilket är ganska omvälvande. Många är de insikter som dyker upp och jag både vill läsa hela tiden och smälta det jag läser. Det enda jag är säker på är att jag kommer läsa den boken många gånger. Hon delar generöst med sig av sig själv på ett härligt befriande roligt sätt och jag kom på mig själv med att leta upp egna fadäser att göra roliga historier av. För det måste ju vara bättre att kunna skratta åt sig själv än att gå omkring och gräma sig över saker som hänt. Sen kan man kanske inte skratta åt precis allt precis nu men det är nog bra med lite distans till sig själv. Det gör ju livet så mycket lättare att leva :-).
Ha en underbart härlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0