oj redan!

Alltså, jag har lite svårt att fatta att det redan är fredag...
Vart tog veckan vägen?
Jag tycker inte jag har fått nåt vettigt gjort på flera dar, man kan bara hoppas att jag passat på och vilat lite utan att jag märkt det. Jo men lite har jag nog vilat, det har ju i alla fall varit lite sovmorgon de här dagarna. Vovven sover bra på nätterna och det får man vara tacksam för, vi får våra 8 timmars sömn och då kan man ju inte klaga. Annars tycker jag att tiden går mycket fortare nu, är det ett ålderstecken? Man samlar vuxenpoäng när man tittar på Allsång på Skansen och har parmiddagar, det kanske är ytterligare vuxenpoäng när man börjar säga att tiden går så fort...
Snudd på pensionärspoäng...

Kommentarer
Postat av: Karin

Nä visst ere hemskt....Ut med det här me...jättebra med internet jue...

2009-02-27 @ 18:39:01
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo, ibland består veckorna bara av måndag och fredag. Kan vara både bra och dåligt beroende på vad man vill ska hända däremellan.

2009-02-27 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0