kontakt

Jag ville ha en bättre kontakt med vovven i fotgåendet och funderade ett tag på hur jag skulle göra. När jag hade godis i handen tittade hon upp bara ibland, men jag vill att hon ska titta upp hela tiden.
Då testade jag att ha godis i munnen som jag spottade ut så fort hon tittade upp.
Då började det hända saker, redan efter ett par "spott" fattade hon att det är bäst att titta upp så man inte missar nåt godisregn. Så nu ska jag utöka sträcka och tid sakta men säkert så vi har bra kontakt längre och längre.
För övrigt är nu dammsugaren en del av inredningen eftersom jag måste dammsuga hela tiden. Hon fäller som en tok och det är ingen ide att plocka bort den mellan varven. Jag hoppas verkligen det är slut med detta snart för det är inte roligt att se ut som en angorakatt så fort man har klappat henne. Det är bara att fortsätta borsta vovven och dammsuga hemmet.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken fin blogg du har! Hörde att det funkar att köra på lördag - det är jag tacksam för! Knöligt att få ihop det när man jobbar helg ibland...



Ha det gott tills vi ses!

Kram

2011-02-15 @ 16:49:28
URL: http://lenashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0