bubbla

Är tillbaka på landet och den lilla bubbla man hamnar i härute, långt från resten av världen. Väntar på leverans från att stort möbelföretag ;-)
Under tiden finns det mycket att pyssla med, t.ex så ska jag ta mig an två gamla åror som behöver slipas och målas eller kanske oljas. Som de ser ut just nu får man händerna fulla med stickor om man ska ro.
Jag har fått igång en gammal jordfräs som ser ut som den kommer från stenåldern
och med den ska jag vända upp lite mark och anlägga ett trädgårdsland. Jag funderar på vad jag ska sätta där förutom potatis. Tips någon? Kanske man ska prova på att odla lite majs.
I kryddlandet blommar timjan
och även kaprifolen blommar
Det nya dasset är klart men det kommer bild på det senare, det finns vissa som är härinne på bloggen som inte får se än... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0