vovven skäller

"Tanten" på dagis var inte så glad på vovven idag för hon har börjat skälla. Helt utan anledning. Eller ja, det finns säkert en anledning men den vet vi inte om eftersom vovven inte pratar och inte kan säga vad hon vill. Här hemma skäller hon inte så jag låter som alla de där som säger "Åh, inte min lilla älskling, hon som är sååå snäll."
Tipset att spruta med vattenspruta har absolut ingen effekt, hon älskar ju vatten och tycker bara att det är roligt att det kommer en liten dusch. Ska jag vara riktigt ärlig så har vi svalkat henne under sommaren med att leka med trädgårdsslangen... Så hon tror väl att dagisfröken ska leka...
Slutar hon inte med sitt skällande får hon vara instängd i källaren på dagiset och då kan jag ju lika gärna ha henne hemma. Då sparar jag ju dessutom en liten slant...
Nåja, vi får väl se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja jag har missat kommentarer HELA SOMMAREN..så du må tro jag har varit uppfattad som otrevlig som inte svarat...ha ha

2009-09-18 @ 18:47:56
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0