tidig helg

Vovven och jag tog oss friheten att ta helg redan idag, torsdag. Så vi åkte helt sonika ut till landet. Så nu sitter vi här framför brasan, ett element är på, te och macka avklarat och på tvn rullar anslagstavlan-det är det enda jag får in i vår mottagare.
 
Det var kul att se vovven komma ut hit igen. Hon kände igen sig och gjorde sig hemmastadd direkt. Nu ligger hon under bordet och sover. 
Det sägs att det ska bli fint väder i morgon och jag hoppas det stämmer. Då väntar långpromenad runt ön, kanske lite svampplockning och så bad förstås. Ja, inte för mig men för vovven. Hon badade tidigt i våras när det var 11 grader i vattnet så om det är 14-15 grader nu så tycker hon att det är varmt... burr
När man inte är i närheten av storstan blir det väldigt mörkt, typ kolsvart och det är såå mysigt. Fast vovven gillar det inte. Hon vill inte gärna gå ut och gå på toaletten. 
I morgon kommer familjen, hurra!

Kommentarer
Postat av: Anita och Aquila

Va härligt det låter! Här har vi varit överambitiösa och gjort tävlingsdebut i Lk2 under kvällen. Det gick väl sådär...men med livet i behåll. Ses nästa vecka, har visst missat fäkningen!

2009-09-10 @ 22:47:58
URL: http://www.aquila.dinstudio.se
Postat av: Anita och Aquila

Jag menar FÄKTNINGEN.

2009-09-10 @ 22:49:04
URL: http://www.aquila.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0