minisemester

Det känns faktiskt som en liten semester idag. Vovven och jag är ensamma ute på landet där solen skiner och  vattnet ligger spegelblankt och det är helt tyst. Lite fågelkvitter är det enda som hörs. Bedövande vackert. 
Resten av familjen kommer ut i eftermiddag och det enda jag ska göra innan de kommer är att putsa ett fönster. Jag räknar med att det tar ca en kvart och förutom den kvarten är det 8,5 tim tills de kommer. 
För att fördriva den tiden ska jag
gå ut med hunden
läsa en god bok
skriva i en annan god bok
sticka på en tröja
fika lite
fika lite till
gå ut med hunden
läsa en god bok
skriva i en annan god bok
sticka på en tröja
fika lite
fika lite till
Vi får väl se hur många gånger jag hinner gå igenom den här listan...
Som sagt, en liten minisemester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0