vi byggde om...

...vår altan i höstas. Det blev en del bråte över, som vanligt. Och som vanligt tar det alldeles för lång tid innan man får bort den där bråten...  Men nu var det dags, nu hade jag laddat. Jag började lasta min stackars bil, som har fått stå ut med mycket...


Två gånger åkte jag till tippen med bilen lika fullastad...

När jag började komma ner i lagren upptäckte jag att det nog bott "nån" där under vintern...

...för här är toaletten...

...och så hittade jag ett litet matförråd...

De listiga små rackarna har snott mat från kaninen som bor ute alldeles intill brädhögen. Nåja, man får vara glad att de inte tagit sig in i huset...

Kommentarer
Postat av: jovan

hahaha,

jätteroligt. Undrar vad Sonny (kaninen) tycker. :-)

puss!

2009-05-19 @ 13:53:03
Postat av: Karin

Nämen....en liten jåtta....))

2009-05-19 @ 19:07:09
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0