befinner mig...

...på Selma Lagerlöfs Spa i Sunne i Värmland. Vi, jag och maken, kom hit för några timmar sedan och vi har hunnit med träningspass, kurbad och varsin helkroppsmassage. Drink före maten och meny med olika viner till varje rätt. Fast "smöret" till brödet smakade liniment... det var visst kesella med chili och honung. Gubben blev generad när jag påpekade att det smakade liniment och försökte att släta över med att det var nog våra egna fingrar som smakade så eftersom vi just blivit masserade...  Hm, jag blir kanske lite för frispråkig efter lite vin...
I morgon blir det mera kurbad, ansiktsbehandling och pedikyr innan vi åker hem efter en hälsosam lunch.
Heja Malena!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Varför tog du inte me miiiig för...)

2009-05-16 @ 22:39:38
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0