smaskens, eller...




Vovven har däremot inga problem med maten. Eller så har hon det... I natt kräktes hon upp en strumpa. Jag har ingen aning om var hon hittat den, vi har inte varit i tvättstugan på hela dagen. Jag tycker att jag haft henne i synfältet oavbrutet, men ändå.... Jag fattar inte att hon inte lär sig att man inte ska äta saker av tyg. Det kan inte vara speciellt gott, bara torrt och svårtuggat. Idag är en ny dag och jag ska vaka över henne som en hök.
Tror att det är dags för en kurs snart, ska kolla vad som finns och vad som kan passa åldersmässigt. Vi saknar hundkompisarna på onsdagskvällarna...

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske en kurs om sund och hälsosam kosthållning?

2009-03-17 @ 15:28:22
Postat av: jovan

kanske en kurs om sund och hälsosam kosthållning?

2009-03-17 @ 15:29:06
Postat av: Kia

Sv Jovan: Det vore helt klart en välinriktad insats...

2009-03-17 @ 15:52:58
URL: http://kiasopran.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gillra en fälla för henne och passa på då! Då slipper du vaka över henne hela dagen. Eller lägg ut strumpor som slalompinnar och gå slalom mellan pinnarna och träna på NEJ! Beröm och belöna henne när hon fattar galoppen.

2009-03-17 @ 17:01:01
Postat av: Kia

Aaah, bra tips Jenny! Slalombana blir det definitivt!!

1000 tack

2009-03-17 @ 17:29:14
URL: http://kiasopran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0