Vajsing

...känner mig som om jag kom från stenåldern när jag inte fattar hur saker och ting funkar på datorn. När alla andra sköter det som ett rinnande vatten sitter jag och kliar mig i huvudet och får fråga mina barn.

När de kommer rasslar det till lite på tangentbordet och vips så är problemet ur världen.
Själv har man fösökt hänga med i svängarna men jag är ledsen, jag fattar noll.

Det förra inlägget kom inte ut på sidan så nu gör jag ett nytt försök. Barnen kan ju inte hjälpa eftersom de  är i skolan så nu får tanten vackert klara sig själv...

Jag skrev tidigare om en tävling på: Nagelbloggen, länk härintill. Det är en jättetrevlig blogg med många roliga tävlingar och nu tänkte jag vara med och tävla.
Vackra nageldekorationer är vinsten den här gången och det är ju alltid trevligt med lite dekor.

Haka på och tävla Du med. Tävlingsregler finns på Nagelbloggen.
Lycka Till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0