snark

Vaknade i morse av att vovven gäspade och slickade sig runt munnen, hon hade sovit klart, det var tydligt. Det var bara det att klockan var 06.15 och jag hade gärna sovit lite till... Men det var bara att masa sig upp och gå ut på en liten kissrunda. När vi kom in igen var det dags att gå en liten väckningsrunda och väcka resten av familjen, en runda som vovven tycker är jättemysig. När alla var vakna och ätit frukost och på väg, var och en till sitt, lägger hon sig för att sova. Och just idag blev jag så himla avundsjuk på henne att hon kunde göra så. När hon har gjort sitt, väckt alla, lite för tidigt i mitt tycke, så bara lägger hon sig ner. Maken sa att hade två saker att välja på- det ena var att gå och lägga mig i soffan... hm, lät ju skönt... och det andra var att väcka henne, för att få hämnas. Det löjliga är att det var det jag helst ville göra, fast jag hörde ju hur fånigt det lät, så hon fick sova vidare.

Kommentarer
Postat av: Anton

sv: Ja jag kan ta med mig lite snö när jag kommer ner till stockholm här i veckan! själv är jag nästintill överlycklig över att äntligen slippa den;) och vovven din var riktigt fin :)

2009-02-12 @ 16:18:39
URL: http://www.dendaranton.blogspot.com
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN FOTOBLOGG ♣

Jag ska börja jobba på en sportbar som öppnar i stan :D

2009-02-12 @ 17:45:26
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0