separationsångest

Jag måste börja träna vovven på att vara ensam hemma, jag vet, men jag tycker det är så svårt. Jag har fått för mig att hon kommer tycka det är  förfärligt att vara själv, samtidigt vill jag ju inte vara så låst som jag är nu. Jag måste ju t.ex. kunna gå och handla mat utan att behöva vänta på att nån annan i familjen ska komma hem och vara hundvakt. Ibland kommer de hem rätt sent och då blir ju middagen klar ännu senare och det är inte alltid så bra. Särskillt om det är nån som ska iväg på nån aktivitet på kvällen och behöver mat i magen innan. Hm, bara att ta tjuren vid hornen och börja. Tycker dessutom att det är svårt att hitta bra tillfälle att träna, när hon är trött och på väg att somna är det så mycket annat jag vill passa på att få gjort... Men jag ska, jag ska...

Kommentarer
Postat av: Maria

Följer redan dig raring :) hihi

Så kan lova läsa oftare, men har dig redan på bloglovin :D

Hoppas du får en kanon dag

Visst var tjejerna duktiga och tänk då att det var första gången för dem :D

Kram

2009-02-10 @ 07:01:30
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vill du få fler besökare till din blogg såsom upp till tusentals?

2009-02-10 @ 07:21:23
URL: http://www.lifeofevelina.blogspot.com
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN FOTOBLOGG ♣

Men shit vilken söt hund, förstår om du skriver mycket om henne :D



Klart jag lägger till dig :D

2009-02-10 @ 15:46:59
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0