härligt med snö!!

Äntligen lite snö som lyser upp i mörkret!! Det här gillar jag!
Och om jag är glad är vovven överlycklig! Hon kör ner nosen i snön och plöjer runt och frustar och fnyser. Och när hon frustat en stund hoppar hon som en kalv på grönbete vidare några meter för att se om snön är lika rolig en bit bort.
När jag ska skotta biter hon tag i skaftet och springer med framför mina fötter och ska hjälpa till med skottningen som väl inte blir så där värst effektiv men ganska rolig.
Hoppas nu att det här snötäcket får ligga kvar så vi slipper det där kladdiga gråa... 

Kommentarer
Postat av: jovan

man kanske kan knyta fast snöskyffeln bakom henne?

2009-12-14 @ 16:44:26
Postat av: Kia

Haha, det skulle just se snyggt ut. Undrar hur det blir skottat?

2009-12-14 @ 17:16:48
Postat av: Karin

...ja du vet...folk e DUMMA ihuvve.....PÖÖÖÖSS

2009-12-15 @ 20:21:40
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0