nytvättat

Ett nytt fenomen har smugit sig in i min tvättmaskin....

I filtret ligger det numer inte bara gruskorn, hårspännen och knappar, där ligger även skinande rent hundgodis.

Jag har ingen aaaning om hur det kommit dit, jag trodde jag gett vovven allt godis jag har i fickorna. Men okej då, en och annan godisbit kan jag nog ha missat att ge henne. Att jag sen haft så bråttom att sätta igång tvättmaskinen så jag inte hunnit kolla fickorna är ju en annan femma. 

Ett nytvättat hårspänne kan man ju använda igen men kanske inte riktigt nytvättat hundgodis. 
Rackarns, snacka om att kasta pengarna i sjön. För att riktigt gnugga nosen i det kan jag ju spara alla tvättade godbitar på hög för att se vilket slöseri jag ställt till med. Då kanske jag äntligen lär mig något...

Eller så kan ju vovven få leka "sök" i tvättstugan innan jag sätter på maskinen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har lyckats tvätta både hundgodis och bajspåsar, oanvända ska jag väl tillägga.

2009-08-25 @ 07:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0