Hjälp Mia!!

I Expressen kan man läsa om Mia som har hittat sin, av sin far, kidnappade son. Man kan också följa händelseförloppet på Camillas blogg. Får att få hem honom krävs nu pengar. Jag har skickat in pengar och vill uppmana alla som läser om Mias kamp att också göra det. Alla slantar gör nytta, ni vet "många bäckar små...".
 Läget verkar tämligen akut och nu för tiden kan man ju bara lyfta på luren och ringa banken så löser de det. Så RING!! Eller ta fram era små dosor och gå in på internetbanken och gör en liten överföring.
Jag har satt in pengar på Mias konto: SEB  5201 01 330 13,    som man också kan hitta på Camillas blogg.
Alla som har egna barn vet att detta är det man fruktar mest av allt. Att inte få ha sina barn hos sig, att de ska fara illa, att se dem men inte få ta dem i famn, att inte veta var de befinner sig. Allt det som Mia går igenom går inte ens att föreställa sig, inte i sin vildaste fantasi, och om det är nåt jag kan göra för att hjälpa henne, vad som helst, så vill jag göra det. Och nu är det en så enkel sak som att klicka på en knapp och föra över lite pengar. Jag känner redan nu att jag kommer klicka fler gånger.
Så hjälp Mia att få hem sin lille Thor.

Kommentarer
Postat av: keit

sv: Jajamen hon brukar få låna min Rocco :-) De är bästa kompisar. Hon vill ju men de är rätt dyra. Vi får starta en insamling till Magda så hon kan få en hund till slut. Kramen

2009-04-20 @ 16:09:34
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0