20 cm snö...

...ska det komma idag, har de sagt.
Så då får man väl gå ut medan det ännu är klart och få dagens motion och sen ladda med leksaker och godis för en eftermiddag inne.
Jag funderar på att åka till ortens brukshundsklubb och se om de har ett hopphinder, det tyckte hon var så roligt. Det är en sån där grej man skulle vilja ha hemma, bara kunna gå ut och hoppa lite. Kanske på landet i sommar, ett litet spillvirkesprojekt.
Till eftermiddagens inneaktiviteter kan jag ta fram den nya träapporten jag köpte igår. Den ska vi träna på att hämta, lämna och bara hålla i munnen.
INTE TUGGA!!
Tyvärr kan jag ju inte kasta den för apportering, då blir det stora kratrar i parketten. Jag får sätta henne och sen gå bort och lägga den så får hon hämta.
En liten träningsväska ska jag göra i ordning också, med sökväst, apport, leksaker och vattenflaska och annat smått och gott

Kommentarer
Postat av: Anita, Aquila och Acke

:)). Nu är du snart där vännen! Jag har för tillfället ett helt skåp med grejor under tak ute på altanen men skulle behöva ett rum!

2011-02-10 @ 09:25:48
URL: http://www.aquila.dinstudio.se
Postat av: Kia

Haha, hundnördar....

2011-02-10 @ 10:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0