grovsopor

I morgon är det grovsophämtning ute på landet.
Jag är ute för att slänga den gamla panelen som vi bröt loss tidigare i somras. Vi bytte panel på två sidor på huset så det är en rejäl hög som ska iväg i morgon.
Det jag inte riktigt förstår är att alla andra får ihop så mycket bråte UTAN att byta panel på huset.
Man undrar ju nyfiket hur de får plats i sina stugor.
Det som är brännbart går till fjärrvärmeverket och jag gissar att vår hög räcker till att värma upp ett mindre sjukhus ett par dagar....

Kommentarer
Postat av: keit

Men gu är det sant ? Helt otroligt och galet .-) Fast företaget bredvid mig har inte ens tagit ner sin julpynt från förra året de du ha ha

2010-10-03 @ 13:50:18
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0