föraningar

Idag har jag fått en föraning om hur det kan bli när vi blir äldre, alt pensionärer.
Eller, egentligen, på tu man hand. Igen.
Barnen borta på varsitt håll och här hemma var det maken, jag och vovven.
En lunch med en kompis, hämta vovven på dagis och sen hem och laga middag till oss två. Receptet hette "Förälskade räkor" och skulle flamberas, fullt värdigt en fredagskväll. Lite vin på det och lite tv och en sen hundpromenad och livet känns helt fantastiskt.
Jag ser verkligen fram emot att alla barn är utflugna (missförstå mig rätt) och att fortsätta leva livet som den ungdom man känner sig som.
Livet går vidare...
Allt gott till er alla

Kommentarer
Postat av: jovan

puss :-)

2009-11-04 @ 09:03:41
Postat av: LoEmma

öhm.... tack? eller?? utfluga mig ordentligt då tycker jag och köp den där tvåan i mörbyskogen jag vill ha :D

2009-11-07 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0