tiiidigt

Uppe med tuppen!
Och då är det här en ledig dag, i den meningen att jag är ledig från sånt som ger lön och pengar på kontot.
Jag har istället bokat in annat som ska hinnas med och för att komma i tid måste jag lämna vovven på dagis tidigare än vanligt.
Så vad ska hända denna dagen då?
Först på tur är akupunktur, som är väldigt skönt och vilsamt när alla nålar väl är på plats.
Sen date med dottern, kul.
Springa förbi en kompis och säga hej och se hur de har det i sin nya bostad.
Samt lite annat smått och gott så här i julklappstider.........
Däremellan ska jag ratta runt min bil och hitta parkering på alla olika adresser.
Men först alltså-vovven till dagis.
Hörs senare,
säger nåldynan Wedin

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, nåldynan var bra:)



Kram

2009-11-24 @ 09:17:26
Postat av: SOFIA

Hej hej!

Ja det va verkligen länge sen. Hoppas allt är bra med Er, brukar gå in ibland o hålla mig uppdaterad vad ni har för Er. Kan mig tyckas känna igen vissa saker på Vissla som du skriver att Elsa gör eller hur hon är, Kul!

Hoppas vi kan ses snart.

Ha det! Kraaam

2009-11-24 @ 15:45:01
URL: http://www.kanikbo.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0