promenadsugen

Jag skulle ju så gärna vilja ta en promenad med vovven men hon är för liten. Än så länge får hon bara ta 15 min prommis men inte ens det blir det... När vi kommer ut utanför tomten sätter hon sig. Och rör sig inte ur fläcken...

Jag kan ju inte gärna börja dra i kopplet för hon får ju inte dra i det. Jag får fram henne några meter om jag kastar ut en godis som hon får söka. När hon hittat den sätter hon sig igen... Hon blir ju hur tjock som helst om våra promenader ska gå till på det viset.
Tänk er hur mycket godis det skull gå åt när jag vill gå en mil.

                                                                           Nån som har nåt tips?

Kommentarer
Postat av: malin

haha låter ju hur sött som helst ju :P kram malin

2009-01-21 @ 12:51:31
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0