valputställning

Så har vi då debuterat, vovven och jag. Färden till utställningen gick genom ett snötäckt vinterlandskap i gryningen och det var sagolikt vackert. Vi kom fram i god tid och det var bra så valparna fick bekanta sig med lokalen och underlaget. Det fylldes på med hundar och ganska snart var det fullt. Vi träffade syskon och det var kul att se hur lika de var.
Vi fick gå ut i ringen i första omgången och jag hade snälla medtävlande som viskade till mig vad och hur jag skulle göra, tack snälla Sofia och Vissla. Det hela var över på ett kick och vovven kom som 5e valp i sin grupp och då får man en sån här
 

Sen stannade vi ett tag för att se och lära och vänja oss vid hela evenemanget. Och naturligtvis busa med systrarna och brorsan, och mycket bus blev det... Hon sov riktigt gott i bilen hem, och det gjorde nästan jag med... Väl hemma dråsade hon ihop på köksgolvet i en liten hög och verkade nöjd med att vara hemma


Resten av dagen har varit väldigt lugn, hon har bara gått ut för att kissa och sen snabbt gått in igen.
Även jag ser fram emot att få krypa ner och sluta ögonen.

Kommentarer
Postat av: Sofia o Vissla

Hej hej!!

Det va jätte roligt att träffas, hoppas det blir fler gånger! Det va så kul att få se dem o va lika de va dessutom!

Stort GRATTIS till debuten!! Ni grejjade ju det galant!!

Kram kram från oss

2009-02-14 @ 20:34:55
URL: http://www.kanikbo.cybersite.se
Postat av: Maria

Grattis:) Va duktig hon var :)

lite skämmit med vinterpäls men nu är den väck som det ska va :D

ha en skön söndag

Kram

2009-02-15 @ 07:54:40
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: keit

Åhh vad kul. Ställde ut min hund förut. Man träffar likasinnade det e så kul. Ha en härlig söndag. Just d om du lägger till mig på bloglovin så lägger jag till dig med. :-) Kraaam

2009-02-15 @ 11:39:14
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Tina & Ace

Hej på er! Det va så kul att träffas på utställningen. Spännande var det när man för första gången skall visa upp sig. Både Marlene och Ace var helt slut på vägen hem.



Ha det så bra så länge

Tina

2009-02-18 @ 12:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0