kort eller långt?

Jag var just inne på frisören Josefs blogg där han visar bilder på en liten makeover. En kund med långt hår går därifrån med kort, och det blev så himla snyggt!! Kolla får ni se!
Dottern gick också och klippte av sitt långa till riktigt kort och blev jättefin. Själv är jag inte lika modig. Har alltid haft långt och tycker det är så skönt att kunna sätta upp det när det är i vägen. Vilket är ganska ofta. Och om jag för det mesta sätter upp det kan man kanske lika gärna klippa av det. Eller...? Ja jag vet då inte... Jag får klura på det lite till.
Har du långt eller kort hår? Eller är kanske nyklippt, vågade du pröva nåt nytt?

Kommentarer
Postat av: ♣ SOFUCKT - NORRLANDS GALNASTE FOTOBLOGG ♣

Jo men jag tror jag ska klara det. Men ibland blir man bara så sjukt sugen :D

2009-02-20 @ 12:13:09
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Josef Wijk

Hej Kia!

Åh jag blir så glad när det jag gör blir uppskattat. Det har blivit mycket kort nu i bloggen, men jag lovar attt jag kan göra underverk med långt hår också ;o)

Ska försöka få med långt till nästa gång.

Kram Josef

2009-02-20 @ 14:38:18
URL: http://www.metrobloggen.se/josefwijk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0