en vandrande kontaktannons...

...är det som går vid min sida när jag är ute med vovven. Aldrig har jag väl pratat med så mycket folk som efter vovven kom in i mitt liv. Nu låter det som att jag tidigare var en riktig mussla men det var jag inte, det var bara det att när jag var ute på promenad eller gick omkring på stan så pratade jag ju inte med främlingar som jag stoppade mitt på gatan. Hihi, det hade just sett snyggt ut... hade nog blivit inlåst så småningom. Men nu, med vovven är det jag som blir stoppad. Folk vill klappa och hälsa och är det inte personer som stoppar mig så är det vovven. Idag såg vi en dam med en väska på hjul och vovven blev väldigt konfunderad, Jag kunde inte få henne med mig. Till slut sa jag till damen som närmade sig, att vi måste nog titta ordentligt på hennes väska innan vi kunde gå vidare. Som tur var var det en dam som själv haft hundar och förstod att hon drog på något spännande. Men hon gick inte förbi oss utan stannade och pratade och hälsade på vovven som till slut var nöjd med sin inspektion och vi kunde glatt gå vidare. .... tur att det inte var värsta snyggingen som kom, det hade ju låtit lite konstigt att säga att vi måste inspektera hans utrustning...

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!



Tänk att de små drar tills sig uppmärksamhet.

Ace har varit med mig och jobbat på posten några dagar och kunderna blir kvar längre än varnligt. Måste ju prata lite med den lilla lugna valpen. "Tänk att han är så lugn när han är så liten"



Vill gärna ha din mail så jag kan skicka lite bilder på syskonen till dig.



Kram Tina

2009-02-24 @ 23:28:37
Postat av: Karin

Skumt...testa att trycka F5 igen om nån timme...Verkar vara någe knas på blogg.se.

Och kika hos maria Xtreme beauty eller hos Anja. E de knapparna ok?

2009-02-25 @ 12:12:14
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Heyli

haha ja eller hur, men en del förstår ju inte bättre tyvärr. eller inte tyvärr egentligen, ha vart rätt underhållande dom här åren att se :p

2009-02-25 @ 20:33:52
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Maria

Du får hyra ut han till siglar hihi

100 kr per promis....

Allt bra med dig?

Kram

2009-02-26 @ 20:43:12
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0