bilskrälle

Jaha, då var bilen bärgad och verkstaden förvarnad om att den kommer.
Återstår bara att se vad de säger när de tittat på den. Jag är inte särskilt hoppfull. Jag har aldrig haft en bil som krånglat så mycket som  den här. Långa perioder har den gått som en klocka men lite då och då har den strejkat. Som när jag hade storhandlat och skulle hem och den inte vill starta. Det sa inte ens klick när jag vred om nyckeln. Bara att ringa bärgning.
Tur att jag handlade mitt på dagen när det var ganska tomt på parkeringen annars hade det inte varit lätt för bärgaren att ta sig fram...
Undrar om jag ska ta reda på hur det går till vid en skrotning...  Om det inte är nån ide att laga menar jag.
Hm, då måste man börja se sig om efter en ny bil och det är ju inte heller gratis.
 Kanske ska kolla lite på KIA, hihi.

Kommentarer
Postat av: jovan

KIA är en bra bil. En mycket bra bil :-)

2009-02-02 @ 14:46:36
Postat av: Lindzon

lycka till med bilen! min kom just ut från reparationen efter att ngn jävel kört på den på en parkering :(. spana gärna in måndags-tipset i min blogg!

2009-02-02 @ 15:44:13
URL: http://lindzon.blogg.se/
Postat av: Karin

Illa illa...Cykla?? ha ha

2009-02-02 @ 18:32:39
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0